Известие

Collapse
No announcement yet.

Дави се при запалване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    100% е от клапата
    Аз от както си чистих дросела ми стана така.
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bloodless
      Здравейте
      Имам развитие по проблема. След като кой ли не и се изреди на колата ми и все хора които се занимават с такива коли. И след невиждана смяна на какво ли не, резултат нямаше, колата пак се давеше като пали при напълно изстинал двигател..........................
      Това е цялата история. Човек може да се позамисли. При какви ли не разбирачи ходех, а най-накрая проблема ми решиха две момчета за които просто знаех, че почистват дюзи.
      Това е един от често срещаните проблеми при партидите от старта на производството на модела.За съжаление, доста неприятен проблем,чието решение италианците позабавиха малко във времето, и доста автомобили излязоха от гаранция без да получат съответният ремонт навреме! Техническото решение тогава касаеше подмяната на моторчето за упора на празан ход на дроселовата клапа, с такова модифицирано от Bosch(с маркировка -зелена точка) и софтуерен ъпдейт на ECU'то на ДВГ.Доколкото си спомнам, проблемни бяха централите завършващи с номера : 011,022,033,044,като новата версия ставаше 055 ,а по късно 066,което се премаркираше върху самото ECU с допълнителен етикет.Отделно по дългата експлоатация на автомобила, създава предпоставка за натрупване на нагар в лагеруването на дроселовата клапа, и доброто почистване винаги дава положителен ефект в стабилноста на оборотите на празен ход.Нямам идея каква центровка са правили на клапата тези момчета ,но мисля, да им препоръчам да продължат да четат!

      Comment


      • #18
        alfafan, при мен централата не е от тези проблемните, и това го гледаха. Мисля че беше 024
        Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
        Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

        Comment


        • #19
          Радвам се, че си решил проблема си

          Къде е този сервиз?
          ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

          Comment


          • #20
            Благодаря за съвета на Bloodless, в понеделник съм при поредния майстор да видим той какво 6те каже,но специално този път мисля да го насоча по твоя път, пък дано даде резултат.
            Alfa Romeo 156 TS 2.0 '99

            Comment


            • #21
              И мойта почна да ми прави мизерии- като я запаля сутрин студена, оборотите й са пред изгасване и след 2 секунди се повишават до 1100- 1200. Смених бензина и се оправи.
              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

              Comment


              • #22
                Колеги здравейте аз имам абсолютно същият проблем и сега съм се насочил да сменя МПХ и да почистя клапата, но има ли някой който да качи снимка на това моторче да го видя, защото по каталога на Бош излиза под името "изпускателен механизъм дроселова клапа". То отделно ли е от дроселовата клапа, че не съм виждал до сега.
                Цената иначе му е като за Алфисити 377 лв. .
                Благодаря Ви предварително.
                Alfa Romeo 156 1.8 TS, 1999
                VW Passat 1.8, 1991
                Seat Leon 1.4, 2007

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от boian
                  И мойта почна да ми прави мизерии- като я запаля сутрин студена, оборотите й са пред изгасване и след 2 секунди се повишават до 1100- 1200. Смених бензина и се оправи.
                  Ще споделиш ли с кой бензин си го сменил?
                  Alfa 156 1.8 TS '99
                  --------------

                  Comment


                  • #24
                    От ОМВ започна да прави мизериите. С Еко-то няма проблеми засега. И двата типа са 95
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #25
                      При мен проблема като, че ли намери решение.Първо оказа се, че акумолатора дори и в режим ОК, не подава достатъчно ток към двигателя,повреден сектор.Второ, почистиха ми дроселовата клапа,като се оказа ,че за осем месеца каране с нашите бензини се е натрупала доста мръсотия.Резулата за сега:колата се стабилизира,не се дави при запалване ве4е,но държи малко по високи обороти докато е студена после си влиза в нормален работен режим,оборотите се стабилизираха и изчезна колебанието при изклучване от скорост.
                      Alfa Romeo 156 TS 2.0 '99

                      Comment


                      • #26
                        Колега къде ти почистиха дроселовата клапа че и аз трябва да я чистя
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS, 1999
                        VW Passat 1.8, 1991
                        Seat Leon 1.4, 2007

                        Comment


                        • #27
                          При мене проблема с гасненето студена и променливите обороти претърпя положително развитие: почистих си сам дроселовата клапа с карб клийнър, ама хубаво до блясък. След това минута и половина оставих колата на контакт, изключих от контакта пак за минута и половина и запалих. Оборотите се повишиха до 1200-1300 стабилни. Като загря колата паднаха до 1100-1000 пак стабилни. Днес вече на загряла кола са 900 стабилни, нито гасне, нито играят. Ще видим докога
                          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                          Comment


                          • #28
                            При мене проблема с гасненето студена и променливите обороти претърпя положително развитие: почистих си сам дроселовата клапа с карб клийнър, ама хубаво до блясък. След това минута и половина оставих колата на контакт, изключих от контакта пак за минута и половина и запалих. Оборотите се повишиха до 1200-1300 стабилни. Като загря колата паднаха до 1100-1000 пак стабилни. Днес вече на загряла кола са 900 стабилни, нито гасне, нито играят. Ще видим докога
                            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                            Comment


                            • #29
                              А кой може да обясни как се чисти тази клапа?Честно имам повече доверие на себе си , отколкото на майстори, само някой да даде малко инфо, къде се намира и как се чисти..
                              настояща - BMW 3er
                              ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
                              ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

                              Comment


                              • #30
                                А кой може да обясни как се чисти тази клапа?Честно имам повече доверие на себе си , отколкото на майстори, само някой да даде малко инфо, къде се намира и как се чисти..
                                настояща - BMW 3er
                                ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
                                ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

                                Comment

                                Working...
                                X